KODEX POSTUPU SPOLEČNOSTI LIVE WITH IQ s r.o.

PŘI VYŘIZOVÁNÍ REKLAMACÍ

Vždy usilujeme o spokojenost našich zákazníků a snažíme se jim vycházet vstříc i v méně příjemných situacích. Připravili jsme pro vás informace, jak postupovat, pokud se při dodání zboží cokoliv pokazilo.

 

DORAZILO VÁM POŠKOZENÉ ZBOŽÍ?

Při přebírání zboží od přepravce prosím pečlivě zkontrolujte stav balíku. Pokud zásilka nese známky poškození, nepřebírejte ji a následně nás informujte.

Je-li poškozené zboží uvnitř (obal zásilky je přitom neporušený), obraťte se prosím neprodleně, nejpozději však do 24 hodin buď na nás - info@liveiq.cz nebo tel: 736 234 175, nebo na přepravce GLS na tel. 840 123 456 v čase od 7-18hod.

Kvůli co nejrychlejšímu a nejhladšímu reklamačnímu řízení, prosím, pořiďte fotografie dokumentující poškozené zboží.

 

NENAŠLI JSTE V BALÍKU TO, CO JSTE SI OBJEDNALI?

Pokud se stane, že jsme udělali při kompletaci balíku chybu, uděláme vše pro to, abychom ji vynahradili. Pokud vám v zásilce nějaké objednané zboží chybí či jiné přebývá, pokud obsah zásilky neodpovídá vaší objednávce, prosím, kontaktujte nás.

Využijte kontaktního formuláře, popište nám podrobnosti a nezapomeňte uvést číslo faktury. Rádi celou situaci co nejrychleji vyřešíme.

 

ROZHODLI JSTE SE ODSTOUPIT OD KUPNÍ SMLOUVY?

Prosím přečtěte si Obchodní podmínky, které jste obdrželi emailem společně s oznámením o přijetí Vaší objednávky nebo si je stáhněte zde.

Vyplňte vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy, který najdete na konci Obchodních podmínek nebo na konci Kodexu.

  • Vracené zboží musí být v původním stavu. Předejdete tak možnému snížení vrácené částky za poničení zboží.
  • Zboží, prosím, dobře zabalte, aby nedošlo během přepravy k jeho poškození.
  • Zboží, které chcete vrátit, zašlete spolu s formulářem Odstoupení od kupní smlouvy do 14 dní od převzetí zboží na naši doručovací adresu:

LIVE WITH IQ s.r.o.
Bromova 1977, Praha 9 - PSČ 190 16

  • Zboží k vrácení nezasílejte na dobírku. Na balíky zaslané na dobírku nebude brán zřetel.
  • Zboží zašlete zpět VÝHRADNĚ prostřednictvím našeho smluvního přepravce GLS.
  • Po doručení zboží vám ve lhůtě 14 dnů vrátíme zpět částku odpovídající hodnotě vráceného zboží. Peníze vám zašleme buď převodem na bankovní účet, nebo vystavením slevového poukazu na nákup v našem eshopu (v hodnotě odpovídající hodnotě vráceného zboží), podle způsobu, který ve formuláři označíte.

 

POTŘEBUJETE ZBOŽÍ REKLAMOVAT?

U potravin, výživy pro zvláštní účely a doplňků stravy je na obale vždy vyznačeno datum minimální spotřeby. Reklamace může být uplatněna pouze po tuto dobu. Přečtěte si, prosím, Obchodní podmínky - 8. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ.

 

Pro uplatnění záruky je třeba předložit kopii daňového dokladu (fakturu). Bez těchto dokladů nemůže být záruka uznána. Důkazní tíhu původu zboží nese plně kupující.

 

Záruka se nevztahuje na poškozené či opotřebené zboží, dále na vady způsobené užíváním, neodbornou manipulací, nedodržením skladovacích podmínek (přečtete si, prosím, Obchodní podmínky - 7. KVALITA ZBOŽÍ, porušením obvyklých zásad užívání nebo zásahem vyšší moci.

 

Na základě odeslání kontaktního formuláře (https://www.liveiq.cz/kontakt/) Vás budeme v nejkratším možném termínu kontaktovat ohledně dalšího postupu. O reklamaci rozhodneme do tří (3) dnů od obdržení reklamace prostřednictvím kontaktního formuláře, vlastní proces reklamace proběhne ve 30denní zákonné lhůtě.

 

Náklady spojené s dopravou reklamovaného zboží vám budou uhrazeny pouze v případě oprávněné reklamace, na základě doložení jejich reálné výše (účtenka za poštovné, přepravní list apod.).

 

Vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy ke stažení zde.